kleintje-en-ouwe.reismee.nl

Bucaramanga - Jochem eet mieren

Reacties

Reacties

merel

gadver!! wel stoer ook, maar ook gadver! hahahaha, wat een grap!

Rens

Koning!

Annie

Jammie! Daar krijgt IEDEREEN toch honger van?!

Stoer man....nu jij nog NIEN!

Karina

Goeie tip wat te doen als de spekjes op zijn :-]

Jet

helaas wil de Zuid-Afrikaanse lijn dit filmpje niet openen :-(
x

Loes

WHIEHOEEEE!

Reinier

Nog weer eens wat anders dan de kop van een haas...;-)

michael pantling

Hallo Jochem en Nienke, erg vermakelijk om te zien jullie videos. Misschien kunnen jullie mij aub nog wat tips geven. Ik ga in november en december met een vriend van mij uit Peru, rond de 5 weken door Colombia reizen, ( is het plan ) Ik laat dat nog afhangen van mijn budget. Ik heb totaal voor deze period voor ons 2 ongeveer 4000 euro te besteden. Daarvan reken ik op 1000 euro verblijfskosten, 3000 voor transport, excursies, hapje en drankje. Graag jullie advies,,redt ik het daarmee, en kan ik daar nog leuke dingen voor doen in 4 a 5 weken tijd. En welke routes bevelen jullie mij en mijn kammeraad aan ? Mijn komplimenten voor jullie leuke bijdrage op You tube. groeten Michael. email pantling35@hotmail.com

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!