kleintje-en-ouwe.reismee.nl

Ready for departure

Check het uit, kleintje (Jo-tha-Bro, Goochie, Jogan, Dikkont)en ouwe (Nien,Nienepien, Frits, Spierbal, Folbert)vertrekken nu echt bijna!

1 afscheidsborrel, 3 klaverjasavonden, 1 functieoverdracht, 1 misgeloplen eindejaarsuitkering, 4 bezoekjes aan de Kathmandu, 20 verhuisdozen, 2 onderhuurders, en 1 hostelreservering later..

Op dinsdag 6 januari vertrekt ons vliegtuig om 19:20 (BA441) naar Londen, alwaar we overstappen naar een vlucht tot Buenos Aires (BA247). Daar komen we rond 10:30 lokale tijd aan. De eerste week verblijven we inhet art factory hostel, daarna zien we weer verder.

In B.A. gaan we we vooraleerst de tango leren dansen, eventueel zelfs de salsa. Ondertussen hopen we ook nog wat Spaans op te pikken en de stad te verkennen. We'll keep u posted!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Jet

Haai lieffies,
succes nog met het organiseren van de laatste dingetjes. Ik ben morgen op Centraal om jullie uit te zwaaien. Bis Morgen!
x Jet

Judith

Whaah, spannend, nog een nachtje slapen en dan is het zover! Heerlijk, de tango en de salsa dansen!

Rustig aan doen vandaag, lekker de laatste mensen spreken, en de laatste dingen inpakken!
Geniet ervan, en ik blijf jullie volgen!!

Liefs juud

Loes

Whaha Ouwe en Dikkont!
Klinkt goed allemaal. Als jullie nog steeds samen zijn bij terugkomst, wil ik het misschien ook nog wel eens doen ;)
Het ga jullie goed! Ik wacht met spanning op het eerste bericht! x

joke, anne, lotte

heey,
wij wensen jullie heel veel plezier samen, geniet ervan!
liefs joke anne lotte

Suus

Ola,
Heel veeeeeel plezier en volop genieten van de avonturen! Benieuwd naar alle verhalen.

Adios,
Su

Suus

Ola,
Heeeel veel plezier en geniet volop van de avonturen. Benieuwd naar alle verhalen.
Adios,
Su