kleintje-en-ouwe.reismee.nl

Buenos Aires, hoofdstad van Zuid-Amerika

We zijn er! Wij zitten met onze billen in Buenos Aires. Wat tof!
Na een lange vlucht kwamen wij als ware reizigers met een jetlag aan in ons hostel. Een paar uurtjes rondwandelen in de stad (in korte broek en shirtje) brak ons op en hebben we genoten van onze ‘nap’. Welgezien van 16.30 uur tot 22.00 uur lokale tijd! Om 23.30 uur zaten wij dan ook aan onze eerste Argentijnse steak!
Vandaag zijn we op zoek geweest naar een ‘spanish course’. Uiteindelijk hebben we nog geen beslissing genomen welke het gaat worden, maar zijn we wel een appartement rijker via één van de instellingen. Vanaf zondag zullen we naar alle waarschijnlijkheid ons eigen stulpje betrekken.
Nu eerst maar eens even van het weekend hier genieten! Lekker volop in de zon wegzweten en mensen ontmoeten, aangezien we daar nog niet echt mee bezig zijn geweest. En over drie dagen zullen Maregje en Dirk-Jan ons komen vergezellen!


Van een hele andere orde is het overlijden van Opa Oldenbroek. Vlak voor onze reis kregen we nieuws dat het erg slecht met hem ging. Twee dagen later (8 januari) kregen we dan ook te horen dat opa is overleden. Gelukkig is hij rustig heengegaan, en heeft iedereen afscheid van hem kunnen nemen. Ook Jochem heeft hem vlak voor het overlijden nog telefonisch nog gesproken. Een beetje gek is het wel, de feestelijkheden van een grote reis gecombineerd met het verlies van een lieve opa. We zijn in gedachten in ieder geval bij onze familie, en in het bijzonder bij oma.

Volgende keer meer nieuws, een welverdiende foto’s!

Reacties

Reacties

Jet

Hoi! Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen. Heb aan jullie gedacht de afgelopen dagen. Succes met het regelen van alles en geniet van de zon! Wij genieten van de kou :-( Sjonge, verdrietig van het overlijden van je opa Jochem. Gecondoleerd.
He we spreken elkaar weer! Kusje

Reinier

Ha ontzettende bofbillen!

Wat goed dat jullie veilig zijn aangekomen en kunnen genieten van de stad. Wij denken hier veel aan jullie!
Hier blijft het maar keihard vriezen, met je korte broek.

Inderdaad een naar bericht. Ik hoop dat jullie een manier vinden om er goed bij stil te staan en tegelijkertijd te genieten van jullie tijd daar.

En succes met het leren van de Spaanse taal.

Janneke

Hee lieve Joe en Nien,

zoals een echte Oldenbroek betaamd heb ik natuurlijk jullie vlucht niet gevolgd en was de instelling: als ik wat van ze hoor zijn ze vast en zeker veilig aangekomen 8-| Bij deze:fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen en jullie de toegang tot de vlucht naar B.A. niet is ontzegd ;)

Thuis hebben we het toch best moeilijk met het verlies van opa, vooral afscheid nemen was echt zwaar...
Ik mail nog wel even hoe dat was...

Ik mis jullie en keep me posted:)

Dikke knuffel en vooral een snoeiharde klap op Joe's bil!

Tante Diny en ome Rieks uut vjenne

Hoy Nineke en aanhang,
Veel plezier de komende tijd en we blijven julli volgen op julli site. mer vr. gr. uut een kold vjenne -11 graden

Coralie

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en het daar direct al zo goed naar jullie zin hebben! Ik ben wel jaloers hoor, lekker zomerweer. En dat terwijl ik dit Hollandse winterweertje ook best waardeer. Vandaag schijnt er een heerlijk zonnetje bij :-).

Naar, zo'n bericht als je net aan de andere kant van de wereld zit. Heel veel sterkte ook daarmee!

Geniet verder ontzettend, en tot het volgende berichtje!

Een dikke kus!

Mirjam

Een begin met een tegenstelling. Maar wat klinkt dat lekker een korte broek!!!!!!
We nemen zaterdag een wijntje op jullie! Toppers!

Henk en Ma

Lieve Nien en Jochem,
Bedankt voor jullie snelle sms na aankomst in BA
Allereerst gecondoleerd met het verlies van Opa.
We zien de foto's en verdere reisbelevenissen met
belangstelling en spanning tegemoet.
liefs Ma en Henk

Willem Jan

Eeej Nineke en Jochem,

Ik heb de eer om als eerste huisgenoot een berichtje hier achter te laten...
Allereerst super dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen! Jochem: Ook van mijn kant gecondoleerd....
Een hele mooie, leuke tijd daar, geniet ervan en ik zal jullie ontwikkelingen/ ervaringen bijhouden!
Rustig aan!

Ciao,
Willem Jan.

Judith

Wat relaxed dat jullie veilig zijn aangekomen, en nu gewoon onwijs van het zonnetje aan het genieten zijn. Straks lkkr je eigen stulpje, decadent hoor;)

Gecondoleerd met het verlies van je opa Jochem. Ik hoop dat jullie dat samen ook een plekje kunnen gaan geven.

Geniet ervan, en ik ben benieuwd naar de verhalen en fotos die zullen volgen!

Kus

Jur & Kis

Hooi!
Wat goed geregeld dat eigen stulpje!
En ben absoluut niet jaloers op het weer daar. Heb de kachel zo hoog gestookt dat het in onze huiskamer denk ik even warm is ;)
Gecondoleerd met het verlies van je opa, Jochem. Lijkt me idd lastig vreugde vs verdriet.

Zal er vanavond twee (of meer) op jullie drinken op de Sijp.

Kus van ons!

Maartje

Zo.. ik zit met hoofdpijn waar je scheel van wordt een hoofd vol snot en hoestbuien achter de pc. Daar zullen jullie voorlopig geen last meer van hebben. Ik ben jaloers! Zijn jullie al bruin :)? Fijn om zo snel al iets van jullie te horen; hou dat vol...! Volgende keer in het Spaans!?

Wat een verdrietig bericht van opa. We leven ook wat dat betreft met jullie mee...

Genietze!

Sabine

Lieve Nien en Fat Ass! (:D Kingsen)

Allereerst gecondoleerd..Wat verdrietig..Denk aan jullie! Maar dat deed ik sowieso al want wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! En nu al een eigen onderkomen! Que bueno :D.. Dat spaans komt vanzelf wel als jeje tussen die mensen gaat mengen. En warmte! pfft..Ben stinkend jaloers! Eerst maar even bijkomen jullie en genieten maar!

Liefs Sabine (y Heiko, claro!)

Loes

Nou wat een boel berichten. Het lijkt wel alsof jullie vrienden hebben ;-)
Ik weet niets nieuws naar te zetten, maar wil toch laten merken dat ik betrokken ben. Het beste!

Az

Jochem! waar ben je?? Zit je nou ineens in Argentinie? DAt meen je niet? Had je wel even mogen zeggen van te voren! Ik wilde vandaag mijn werkbriefje bij jou inleveren. Lekkere baas ben jij.

Veel plezier nog hoor. tjonge jonge.

Petra de Leede

Heel gelukkig 2009 vanaf de Springweg! En heel dubbel, maar ook gecondoleerd. Moet vreemd zijn voor jullie!

Geniet ervan en geef mijn broertje maar een dikke knuffel en kus (en Marrigje ook!)

Petra

Regine

lief zussie en broertje,
Van harte gecondoleerd met opa Oldenbroek. Lijkt me raar om daar te horen. Goed dat je afscheid hebt kunnen nemen! Nu daar weer zoveel andere indrukken! Geniet van alle nieuwe dingen: gaaf dat je een plek hebt gevonden. Abrazo fuerte, Regine

Andere Ouwe

Ha Jochie en Nieneke,
Na een bijzondere week een groet van mij. In de afscheidsdienst zijn ook namens jullie 2 rozen op de kist van opa gelegd.
Jullie moeten nu hard aan 't studeren zijn. Op 't Spaans, steaks, wijn en nog veel meer.
Ik wens jullie ontzettend veel plezier.
Groeten, ook van Joke
Pap

blub

hola amigos! que tal?
yo quiero encontrar contigo, SA es el meyor, no?
ons koude hart is intussen ontdooit en huilt om jullie afwezigheid, nederland zuigt.

geniet er van en nog gecondoleerd. abrazo!

test

hallo test

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!